WeClean - ניקוי ספות | לוגו

ניקוי ריפודים לרכב בחדרה

מה מצב הרכב שלכם? סביר להניח שאתם מקפידים על מילוי שמן ומים וטיפולי חמשת אלפים ועשרת אלפים, בודקים לפעמים את הצבע של הרכב מבחוץ ואם אין עליו שריטות, שוטפים אותו לפחות פעם בחודש. אבל מה לגבי ניקוי יסודי של פנים-האוטו? לא רק השטיחונים באוטו, החלונות והמאפרה זקוקים לניקוי בשוטף, גם ריפודי מושבי-הרכב הם 'חממה' לחיידקים וללכלוך, ואם לא תקפידו עליהם אז זה ישפיע על איכות האוויר שאתם נושמים באוטו. לכן, ניקוי ריפודים לרכב בחדרה, למי שגר בסביבה, הוא פתרון מעולה.

הזמינו כעת מנבחרת המנקים הטובה בישראל

פרפקטו ניקוי ספות מקצועי

>> צפו בפרופיל

יש חברות מקצועיות באזור שמתמחות בניקוי ריפודים לרכב. גם אם אתם לא מודעים לזה, מושבי הרכב שלכם הם מקור לאגירת לכלוך ואבק בכמויות גדולות, שמצטברות בתוכם לאורך חודשים ארוכים במהלך הנסיעות. לא פעם גם ריח-סיגריות ושאריות של אוכל 'נאגרים' שם, גם באזור שלא נראה לעין, כך שניקוי ככה 'מלמעלה' לא יעזור. זה לא מסוג הניקיונות שתפתור לכם מטלית לחה עם קצת סבון. כאן צריך ציוד מקצועי ושואב-אבק מיוחד שיש רק לחברה שמתמחה בניקיון.

ניקוי ריפודים

סביבה בריאה גם כשאתם באוטו

לכל רכב יש ריפוד שמאפיין אותו, יש ריפודי בד ועור מסוגים שונים, יש ריפודים יוקרתיים ויש יותר בסיסיים, וכמובן שבהתאם ליוקרה של הריפוד כך גם חשוב להקפיד על פעולת-ניקוי נכונה עם תכשירים שמתאימים לסוג הריפוד הספציפי. חברה מקצועית לניקוי ריפודים לרכב שתזמינו לטיפול כזה תדע להתאים לכם בול את סוג הניקוי לסוג ריפודי-הרכב הספציפי שלכם. יש בשוק מגוון תכשירים יעילים לניקוי ריפודים והסרת כתמים מריפוד רכב, ביניהם: תכשירי ניקוי בחומר נוזלי או בתרסיס שמחסלים כתמים של אוכל, איפור, קפה, שתן, ריח של כלבים, ועוד. יש תכשירים שמסירים ריח לא נעים מעל ריפודי מושב-הרכב ומעניקים לו ניחוח מבושם.

אם אתם בין המשפחות שיש להן שלושה-ארבעה ילדים וכלב, אז ברור שהאוטו שלכם זקוק לניקוי יסודי. ברוב המקרים, ברכבים של משפחות עם ילדים יש נטייה 'לאגור' שקיות אוכל, שאריות של במבה וביסקוויטים, בקבוקי 'קוקה קולה' ריקים ועטיפות שוקולד על רצפת הרכב או על המושב האחורי, כתמים ופירורים של אוכל, ובתור 'קינוח' גם 'מזכרות' ריחניות מהפרווה או מהפיפי של הכלב.

לקוחות WeClean ממליצים

עשור וחצי של ניסיון, עשרות אלפי לקוחות מרוצים, עבודה מול החברות והמותגים הכי גדולים במשק הפכנו אותנו לגדולים ביותר!

Sigal Yardeni

הגיעו בדיוק בשעה שתואמה ותוך שעה ניקה גם את הספה (גדולה) גם את השטיח וגם את כיסא המחשב.
עשה אחלה עבודה במחיר הוגן והכי חשוב, בנועם.

אוריאל כהן

פצצה!! הספות שלי היו רגע לפני זריקה לפח, שחורות ומסריחות, עד שהגעתי אל וויקלין פשוט אני בהלם מהתוצאה קיבלתי ספות כמו חדשות פשוט מטורף ממליץ מאוד!!

גם כשנוסעים לטיול

נוסעים לטיול? נוסעים לבקר את סבא וסבתא, או נוסעים לקניות בסופר, לא משנה לאן אתם נוסעים, חשוב שתקפידו שהנסיעה באוטו הפרטי שלכם תהיה חלקה ונעימה, וגם בסביבה בריאה. אוטו לא-מתוחזק יכול להיות ממש כמו מעבדת-חיידקים ניידת ולסכן את דרכי-הנשימה שלכם. אל תקלו ראש בחשיבות של ניקוי הרכב וניקוי מושבי-הרכב. הריפודים באוטו שלכם משפיעים על איכות החיים שלכם גם אם זה נשמע לכם הזוי. תחשבו כמה שעות-נסיעה יש לכם במהלך החיים. האוטו הוא סביבה פרטית שאם נמצאים בה הרבה מאוד שעות במצטבר, גם אם זה לפרקי-זמן של נסיעות חצי-שעה/שעה ביום.

תחשבו למשל כמה אבק מצטבר לכם בסלון במשך שבוע ותדמיינו הכפלה-משולשת של כמות האבק הזה ברכב שלכם שמצטברת בחודש. אז כמו שלא תזניחו את הסלון הפרטי שלכם או את חדר-השינה שלכם, כך חשוב שתקפידו על סביבת- הרכב הפנימית שלכם, שבה בעצם אתם ובני-המשפחה שלכם נמצאים חלק משמעותי מאוד מהיומיום שלכם.

קחו את הרכב לניקוי ניקוי ריפודים לרכב בחדרה

תעשיית הניקיון ממציאה מאות תכשירי-ניקוי ייעודיים בכל שנה. גם בנישת ניקוי מושבים לרכב יש כמובן היצע מכובד. כמובן שכל תכשיר שיש היום בקטגוריה מותאם לסוג הריפוד הקונקרטי, לדוגמא: סקאי, עור, בד, וכו'. יש שואבי-אבק קטנים לניקוי מושבים ברכב, שיגיעו לכל פינה נסתרת גם למרווחים שבין המושבים. ברור שניקוי הריפודים במושבי הרכב גם מעניק לרכב כולו מראה מחודש ומרענן, ולפעמים רק ניקוי המושבים נותן תחושה שהרכב ממש חדש, אפילו אם הוא יד שלישית וכבר נמצא בבעלותכם עשר שנים.

בקיצור, בשביל לשמור על סביבה נעימה בתוך הרכב וגם על הבריאות שלכם, מומלץ שתיקחו את הרכב שלכם לחברת ניקיון המתמחה בניקוי ריפודים לרכב בחדרה כזו המתמחה בניקוי ספות בד, ניקוי ריפודים, וכן ניקוי מזרונים, כך תוכלו להיות בטוחים שהוא יטופל על הצד המקצועי ביותר.

עלות טיפול כזה יכולה להגיע למחיר של 350-500 שקלים בממוצע, זה תלוי כמובן בגודל הרכב, סוג הריפוד ממנו עשויים המושבים, וכדומה. אז תנו גז, תנו טאץ' של ניקיון לריפודים ברכב, ושיהיה לכם לבריאות! מעוניינים? אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר חברתנו מובילה בכול תחום הניקיון בדגש על ניקוי ריפודים, וניקוי ספות מקצועי. התקשר עכשיו! או השאירו פרטים ונשוב אליכם.

מאמרים נוספים שיעניינו אתכם

ניקוי ריפודים לרכב בחדרה
ברוכים הבאים ל-WeClean
ברוכים הבאים ל-WeClean

פורטל הניקיון WeClean מהווה בית מקצועי במגוון רחב של תחומי הניקיון. אנו מזמינים אתכם לקחת חלק בפעילויות שלנו הן במדריכי ניקוי מקצועיים והן בהזמנת מנקים מנבחרת המנקים של WeClean.

לנבחרת המנקים שלנו
הישארו מעודכנים

הצטרפו אל רשימת התפוצה שלנו והישארו מעודכנים בכל מה שחדש בעולם הניקיון

אהבתם את המאמר? שתפו!