WeClean - ניקוי ספות | לוגו

ניקוי ריפודים לרכב בכפר סבא

חזרתם עם הילדים מהסופ"ש אצל סבא וסבתא, הנסיעה באוטו הייתה חוויה משפחתית כיפית, הילדים כיכבו מהמושב האחורי בצלילים של צחוקים, שירים וחוויות, עצרתם לגלידה וחזרתם 'עייפים אך מרוצים". אבל מה קרה בבוקר, איך נראה האוטו בבוקר של אחרי הביקור אצל סבא וסבתא בעיר הגדולה? קטסטרופה זו מילה מתאימה, לא מוגזמת בכלל. על המושב האחורי כתמים של גלידה, בקבוקי-מיץ ריקים, שאריות של וופלים וסנדוויצ'ים חצי-אכולים, על רצפת האוטו אריזות ריקות של במבה, בגדים שצריכים דחוף כביסה, גם כתמים לא-מזוהים נראים פתאום בחלל הרכב. ברור שכך לא צריך להפקיר את האוטו האהוב שלכם, בגלל ביקור משפחתי של סוף שבוע, תודו שהאוטו שלכם הוא כמעט כמו עוד בן-משפחה. לא תרצו שהוא ייראה מוזנח ומלוכלך. אז אם אתם גרים בכפר סבא זה זה הזמן להזמין שירות ניקוי ריפודים לרכב בכפר סבא עד לביתכם.

הזמינו כעת מנבחרת המנקים הטובה בישראל

שומרים על סביבת נסיעה נעימה כתוצאה מביצוע ניקוי ריפודים לרכב בכפר סבא

ניקוי יסודי של האוטו מומלץ לעשות לפחות כל שבועיים, וניקוי-ריפודים יסודי לרכב מומלץ לעשות כל כמה חודשים. ברור שאחרי טיול עם הילדים על אחת כמה וכמה חשוב להיפרד משאריות לא רצויות באוטו. מזל שהיום יש חברות שמתמחות בתחום. בטלפון אחד אתם יכולים להזמין ניקוי ריפודים לרכב בכפר סבא אם אתם גרים באזור. חבל שתנסו להתגבר לבד על כל ה'מזכרות' שנשארו באוטו מהטיול, אם יש מישהו מקצועי שיכול לעשות את זה עבורכם, תמורת פחות מ-350 שקלים. רוב החברות גם מגיעות לאזור המגורים שלכם ויכולות לבצע את הטיפול ברכב ליד הבית, מבלי שתצטרכו לנסוע אליהן על מנת לקבל את שירותי הניקיון.

ניקוי ריפודי רכב

נסיעה באוטו היא תהליך ממושך ובמהלך השהות ברכב במשך זמן הנסיעה אתם בעצם נושמים את האוויר מתוך חלל הרכב, צריך להבין שיש לזה השלכות על הבריאות שלכם. אם אתם נוהגים לעשן באוטו או לאפשר למי שנוסע איתכם באוטו לעשן, אז זה עוד יותר משליך על הבריאות שלכם. עשן הסיגריות בחלל הרכב גם כמובן נכנס לכם לדרכי הנשימה ובוודאי שנספג אל תוך מושבי הרכב ומשאיר שם ריח לא נעים וחיידקים מצטברים. המלצה גורפת היא פשוט לא לתת לאף אחד שמחזיק סיגריה להיכנס לכם לאוטו, חד משמעית. ואם אתם מעשנים, תעשנו מחוץ לרכב.

לקוחות WeClean ממליצים

עשור וחצי של ניסיון, עשרות אלפי לקוחות מרוצים, עבודה מול החברות והמותגים הכי גדולים במשק הפכנו אותנו לגדולים ביותר!

Sigal Yardeni

הגיעו בדיוק בשעה שתואמה ותוך שעה ניקה גם את הספה (גדולה) גם את השטיח וגם את כיסא המחשב.
עשה אחלה עבודה במחיר הוגן והכי חשוב, בנועם.

אוריאל כהן

פצצה!! הספות שלי היו רגע לפני זריקה לפח, שחורות ומסריחות, עד שהגעתי אל וויקלין פשוט אני בהלם מהתוצאה קיבלתי ספות כמו חדשות פשוט מטורף ממליץ מאוד!!

מחדשים את מראה האוטו מבפנים

שירות של ניקוי ריפודים לרכב בכפר סבא, שמבוצע על ידי חברה מתמחה, ממש 'יהפוך' לכם את החלל הפנימי של האוטו, ידאג לנקות כל פינה וכל אזור ברכב, עד שלא תאמינו שאכן היה שם בלגאן כזה בסופ"ש האחרון. וגם מזכרות לא תראו שם יותר: לא לכלוך, לא כתמים, לא אריזות ישנות של 'במבה'. פתאום האוטו ייראה כאילו כרגע 'יצא מהניילון'. חברה מקצועית לניקוי מושבים ברכב מצוידת במיטב האביזרים הטכניים: שואבי-אבק מתוחכמים, תכשירי ניקוי מתקדמים, מברשות מיוחדות בגדלים שונים וכדומה. רוב החברות האלו עוסקות גם בניקוי ספות ומושבים של רהיטים, כך שיש להן את הידע המתאים איך לטפל במושבי הרכב שלכם.

יש מושבים מעור ויש דמוי-עור, יש מושבי רכב וריפודים לרכב שעשויים בדים מסוגים שונים. לא לכל בד מתאים כל תכשיר-ניקוי, ולכן עדיף שחברה מקצועית שמבינה בזה תיתן לכם את השירות הזה. אל תתמודדו עם זה לבד, הזמינו חברה מקצועית, הזמינו ניקוי ריפודים לרכב בכפר סבא.

מאמרים נוספים שיעניינו אתכם

ניקוי ריפודים לרכב בכפר סבא
ברוכים הבאים ל-WeClean
ברוכים הבאים ל-WeClean

פורטל הניקיון WeClean מהווה בית מקצועי במגוון רחב של תחומי הניקיון. אנו מזמינים אתכם לקחת חלק בפעילויות שלנו הן במדריכי ניקוי מקצועיים והן בהזמנת מנקים מנבחרת המנקים של WeClean.

לנבחרת המנקים שלנו
הישארו מעודכנים

הצטרפו אל רשימת התפוצה שלנו והישארו מעודכנים בכל מה שחדש בעולם הניקיון

אהבתם את המאמר? שתפו!